Blackwood Tafels is een bedrijf uit Enschede dat met passie tafels verkoopt door heel Nederland.
Blackwood Tafels is een bedrijf uit Enschede dat met passie tafels verkoopt door heel Nederland. Het aanbod van Blackwood Tafels varieert van elegante eettafels en functionele bureaus tot aan het vernieuwen en personaliseren van bestaande tafels.
Blackwood Tafels heeft meerdere communicatiekanalen waarin verzoeken en aanvragen tot vragen van klanten binnenkomen. Echter merkte het bedrijf dat dit niet efficiënt en tijdrovend is, daarnaast was het moeilijk om een goed overzicht te hebben.
Daarbij kwam Blackwood Tafels met het verzoek voor een kunstmatige intelligentie Chatbot voor intern gebruik. Het bedrijf wilde namelijk makkelijker en sneller intern bij informatie komen over hun aanbod zodat vragen efficiënter kunnen worden afgehandeld.
Door onze op maat gemaakte automatiseringsoplossingen heeft Blackwood Tafels een duidelijk inzicht op de meerdere communicatiekanalen, waardoor Blackwood Tafels efficiënter kunnen handelen.
Wij hebben een kunstmatige intelligentie chatbot ontwikkeld waarin medewerkers intern vragen aan kunnen stellen over hun aanbod en beleid. Hierdoor is de gemiddelde tijd van het opzoeken van informatie met 75% gedaald.
Blackwood Tafels is erg tevreden over de intern kunstmatige intelligentie chatbot waardoor wij binnenkort een kunstmatige intelligentie chatbot aanleveren die op de website van Blackwood Tafels komt waar klanten vragen aan kunnen stellen om de klantervaring te verbeteren, daarbij fungeert de chatbot ook voor meer leads door contactgegevens te ontvangen.
Klantenservice
Ontdek hoe AI klantenservice revolutioneert door efficiënte, gepersonaliseerde interacties te creëren die de klanttevredenheid verhogen. Ontdek de beste strategieën om AI te integreren en transformeer uw klantenservice voor een uitstekende klantbeleving. Zoekwoorden: AI, klantenservice.
Artificial Intelligence
In een tijd waarin automatisering en kunstmatige intelligentie (AI) steeds meer worden geïntegreerd in de klantenservice, is er een opvallende trend: veel klanten geven nog steeds de voorkeur aan menselijke interactie boven een chatbot.
Artificial Intelligence
In een wereld waarin informatie de sleutel is tot efficiëntie en succes, wordt het steeds belangrijker voor bedrijven om kennis goed te beheren. Een interne kennisbank biedt...
Een efficiënter bedrijf betekent niet alleen lagere kosten, maar ook tevreden klanten die terugkomen. Wij werken met je samen om klant processen te optimaliseren, zodat jouw service niet alleen sneller, maar ook betrouwbaarder wordt.Wil jij efficiënter werken, klanttevredenheid verhogen en kosten besparen?