Bg Shape

WebBrein

Webbrein is een webdesign bureau gevestigd in Enschede dat al meer dan 50 bedrijven heeft geholpen aan de online aanwezigheid via hun eigen website.

Case Study Image

Klant

Webbrein is een webdesign bureau gevestigd in Enschede dat al meer dan 50 bedrijven heeft geholpen aan de online aanwezigheid via hun eigen website. Webbrein biedt een compleet pakket van diensten aan, waaronder het ontwikkelen en onderhouden van websites, zoekmachine optimalisatie (SEO), zoekmachine marketing (SEA) en het beheer van social media om zo een volledig online aanwezigheid voor zijn klanten te versterken.

De opdracht

Webbrein heeft al meer dan 50 bedrijven geholpen waardoor er ook veel berichten op meerdere communicatiekanalen binnen komen. Hierdoor kwam Webbrein met het verzoek voor een gestroomlijnde manier om de communicatie te verbeteren. Webbrein wilde namelijk een overzichtelijke van communicatie krijgen naar klanten en potentiële klanten.

De oplossing

Door onze op maat gemaakte automatiseringsoplossingen heeft WebBrein nu een duidelijk inzicht op de meerdere inkomende communicatiekanalen. Het bedrijf ontvangt nu alle berichten in hun slack en daarnaast krijgt Webbrein ook meldingen wanneer er een bepaald bericht is ontvangen.

Het resultaat

Webbrein zijn van een gemiddelde reactietijd van 1,5 uur naar 10 minuten gegaan, dit is een vermindering van 88%. Daarbij heeft Webbrein een duidelijk overzicht welke berichten er binnen komen waardoor het makkelijker te managen is.

Lees onze laatste blogs

Blog Image

Klantenservice

Transformeer Klantenservice: De Kracht van AI voor Uitstekende Klantbeleving

Ontdek hoe AI klantenservice revolutioneert door efficiënte, gepersonaliseerde interacties te creëren die de klanttevredenheid verhogen. Ontdek de beste strategieën om AI te integreren en transformeer uw klantenservice voor een uitstekende klantbeleving. Zoekwoorden: AI, klantenservice.

Client Image

Kris Seinen

15 augustus 2025

Arrow Icon
Blog Image

Artificial Intelligence

Waarom klanten liever met mensen praten dan met een AI-chatbot

In een tijd waarin automatisering en kunstmatige intelligentie (AI) steeds meer worden geïntegreerd in de klantenservice, is er een opvallende trend: veel klanten geven nog steeds de voorkeur aan menselijke interactie boven een chatbot.

Client Image

Kris Seinen

10 Januari 2025

Arrow Icon
Blog Image

Artificial Intelligence

Waarom een interne kennisbank onmisbaar is – en hoe een AI-assistent je team nóg sterker maakt

In een wereld waarin informatie de sleutel is tot efficiëntie en succes, wordt het steeds belangrijker voor bedrijven om kennis goed te beheren. Een interne kennisbank biedt...

Client Image

Kris Seinen

11 Januari 2025

Arrow Icon

Wij groeien met jouw bedrijf mee

Een efficiënter bedrijf betekent niet alleen lagere kosten, maar ook tevreden klanten die terugkomen. Wij werken met je samen om klant processen te optimaliseren, zodat jouw service niet alleen sneller, maar ook betrouwbaarder wordt.Wil jij efficiënter werken, klanttevredenheid verhogen en kosten besparen?